Sunday 26 July 2015

Lisätehoa lihastreeniin helposti ja turvallisesti

Kahden viikon ansaittu kesäloma alkaa olla lopuillaan. Huomenna palaan ns sorvin ääreen. Ihan hyvä niin. Nämä pari viikkoa olen keskittynyt oman kehoni huoltoon ja selän kuntouttamiseen. (Tietysti olen tehnyt paljon muutakin mukavaa!) Olen systemaattisesti käynyt kolme kertaa viikossa kuntosalilla ja tehnyt ihanan personal trainerini, Niinan  tekemää ohjelmaa.

Olen aiemmissa blogiteksteissäni kirjoittanut minua pitkään vaivanneesta pakarapoltteesta ja sen ongelman lievittämiseksi aloittamastani treenistä. Olen myös maininnut käyttämistäni lääkkeettömistä akupunktiolaastareista, joiden teho perustuu energiaterapiaan. Nyt olen siis tänä parina viikkona systemaattisesti testannut LifeWavin Energy Enhancer (= energian tehostaja) ja SP6 -akulaastareita. Niiden teho on ollut huima!

Tulin vastikään ennen kirjoittelun alkua salitreenistä. Aloitin aamun juomalla LifeWavin Theta One ravintolisää, joka sisältää kehon tarvitsemia vitamiineja ja ennen kaikkea ternimaitoa, joka tukee kehoni vastustuskykyä ja solujen kasvua. Juomaan lisään aina Theta Activate piioksiditippoja, jotka tukevat nautitun ravinnon kulkeutumista solun sisään sekä vahvistavat lihaksia ja sidekudosta. Salille laitoin lääkkeettömät, piristeettömät ja VADA:n hyväksymät (= World AntiDoping Association) Energia akulaastarit ST 36 pisteeseen, 1 kpl kummankin polven alapuolelle. Nämä energialaastarit tukevat lihasten toimintaa ja auttavat kehoani polttamaan rasvaa 22 % enemmän treenin aikana. Laitoin aamulla myös SP6-laastarin vasemman säären sisäosaan tehostamaan rasvanpolttoa ja hillitsemään makean himoa. Tällä setillä reilun tunnin treeni on joka kerta sujunut paremmin.
EE on urheilijoiden suosiossa. (www.lifewave.com)
Huomaan, kuinka jaksamiseni ja notkeuteni sekä kestävyyteni lisääntyy kerta kerralta. Kadotetut vatsalihakset on löytyneet ja pakaran kireys on lähes poissa. Laastareiden ansiosta huomaan pystyväni salilla tekemään useampia toistoja suuremmilla vastuksilla kuin jos olisin ilman niitä! I love it!

Kun lihaskorsetti on kunnossa ja kehon hallinta kohdillaan tuntuu elämä mukavammalta. Olen todella kiitollinen LifeWaville hyvistä tuotteista, Niinalle hyvästä ohjelmasta ja perheelleni tuesta ja kannustuksesta. Olen erittäin tyytyväinen päätökseeni aloittaa kuntoilu! Go baby go! :)

No comments:

Post a Comment